Nattskiftet

Precis som Karin kommer jag på hur smarta saker som helst som jag gärna skulle vilja skriva ner. Dock inte i badet utan i sängen. På kvällarna när jag ska gå och lägga mig arbetar hjärnan på högvarv och många gånger funderar jag på att kliva upp och bara skriva ner den där saken jag tänkte på. Så att man får den ur huvudet och kan sova. Detta resulterar ofta i att jag sover alldeles för lite. Numera ännu mindre tack vare att Tyko fortfarande anser att man ska vakna till ett par gånger per natt och snutta.

Jag lovar; bara det här inlägget lät klart bättre i huvudet klockan två i natt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, jag vet precis hur det känns! Man kommer på så sjukt många bra saker mitt i natten. Det blir så mycket djupare och klokare då helt enkelt.

2011-01-16 @ 20:17:48
URL: http://welcometothejungle.bloggproffs.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...