Bästa köpet

Behöver jag berätta hur nöjd jag är? Jag gör det ändå.

Min nattsömn kostade endast 150 spänn. Kul att veta det så här i efterhand. Tyko har i två veckors tid sovit i vår säng. Det innebär ett barn som trängs och klängs. Och anser att man ska gå upp när det ljusnar. Eller hur att jag går upp klockan fyra-fem.

Så vi köpte en rullgardin. En riktig. Inte en sån chiq sak i bambu som vi hade sen innan. En kolsvart som inte släpper igenom ens en strimma.

Inte nog med att Tyko har sovit i egen säng; han gjorde det hela natten med. Vi får hoppas att det inte är nyhetens behag.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 19:27:28
URL: http://smsalåna.nu




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...