Lördagsvardag

Ok. Jag har jobbat i dag med. Efter övningskörandet i morse och innan övningskörandet på eftermiddagen.

Sen har jag gjort mycket lite. Lagat mat. Matat mig och barn. Enda stora grejen är att jag tömt två bokhyllor på böcker. Det är å andra sidan stort. De har tömts och den ena har flyttats ner i framtida biblioteket och fyllts igen. Karl ska med andra ord få eget rum på nedervåningen. Så hela nuvarande biblioteket (tillfälliga förrådet) ska flyttas ner till kattrummet och sen ska Karls prylar ner. Förhoppningen är sedan att Tykos saker ska in i Karls nuvarande rum. Det återstår att se om Tyko och vi är överens om det.

Ja just det; jag har vikt och sorterat tvätt i dag med. Så att ni inte tror att jag bara lekt Äntligen hemma.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...