Bland tamponger och kastruller

Det är sällan jag blir upprörd. I alla fall över saker som jag innerst inne hoppas är oeriösa (alternativt skapade av en man men för kvinnor). Men Tjejaffären är riktigt, riktigt tragisk. Alltså; det är helt ok att ha en butik som riktar sig till kvinnor. Och det är jättebra att allt finns på ett ställe. Men. Och här kommer det... Varför har man hushållsapparater bland tamponger, underkläder och smink som uppenbarligen enbart är för kvinnor?! Och varför i så fall inte verktyg? För är det något jag som kvinna kan tänka mig så är det att köpa verktyg i en butik som inte dömer ut mig pga mitt kön. Utan som tar just det i åtanke. Kanske verktyg som passar mindre händer eller stegar för extra korta.

För hur ser Tjejbaffärens klientel ut? Inte skulle jag köpa en bh från dem, hur snygg den än är. Om de nu anser att det är lika spännande som en stavmixer. För inte är det till män de riktar sig? Se vårt utbud - allt en kvinna önskar sig! Jag hade blivit lagom glad om jag fick en kastrull som kärleksgåva.


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...