Lugn och ro

I dag behagade mannen åka på ale trail. Vilket är precis som det låter; luffa runt i stan och dricka öl.

Så jag och gossarna leker fint. Så länge de inte ser mig är det faktiskt precis det de gör; leker fint. De leker tillsammans och kivas ytterst sällan. Men så fort jag kommer inom synfältet slåss de om uppmärksamheten. Så jag sitter för stunden i soffan och kikar ut genom fönstret. De sitter på altanen med dörren öppen. Katterna är ordentligt instängda.

Lekstugan har fått sig en matta nu. Nu ska det "bara" fixas en hylla/byrå/förvaring till leksaker. Och så ska den där jackhängaren och prydnadshyllan målas. Gardinstången som var där slängde jag ut så jag får lösa det där med en ny uphängning med.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hej, jag fick idag några gratis produkter hem. Skulle vara tacksam om du kommenterade vad du tyckte om produkterna. Ifall de var coola eller något sånt :). Tack!



Direktlänk: http://ferhat.blogg.se/2011/june/vardvaskanse.html

2011-06-04 @ 18:16:06
URL: http://ferhat.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...