Mums

Min plan är att när jag är klar med min diet ska jag vara full av inspiration att laga ny, nyttig och god mat. Inte falla tillbaks i gamla spår.

Så i dag blev jag riktigt nöjd när jag tittade i brevlådan och hittade ett paket från Buzzador. Knorr Bag of Taste i flera smaker. Och efter att ha läst innehållsförteckningen ordentligt är jag nöjd; inget kött. Så det ska bli riktigt intressant att testa med quornfiléer. De tenderar annars att bli rätt torra såvida man inte häller en massa vatten i stekpannan. Men tänk; i med mat och kryddor i stekpåsen och in med allt i ugnen. Precis så jag vill att matlagningen ska vara. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååh jag har inte fått mina påsar ännu!

Hur var dom?

2011-06-15 @ 10:22:43
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Mari

Jag har inte hunnit testa än, det får bli dagens uppgift.

2011-06-15 @ 11:00:06
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...