Klippt

Att jag inte lärt mig vid det här laget. Klipp med liten trimmer är inte uppskattat.

Tyko är väl rätt ok att klippa men man borde inte göra det när han har feber och vill sova. Men det gick ganska snabbt och smärtfritt ändå. En styck undercut klar.

Karl är desto svårare. Han har vägrat i ett par månader och sagt att han vill vara långhårig. Allt för att han inte gillar trimmern. När jag lovade att vi skulle ta saxen gick det bra. Men givetvis ville jag prova trimmern. Efter muta med glass och besök hos mormor gick det bra Tills jag startade trimmern. Många krångliga minuter senare lyckades vi forma en mohikan något sånär. Tjock och fin är den i alla fall. Om han kommer förbanna sina föräldrar för det tjocka monchichihåret när han blir äldre återstår att se.

Strax ska Peter trimmas med. Jag hoppas att jag slipper muta honom med glass.

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Haha, jag förstod inte riktigt vem det var så skulle klippas ^^

2011-03-18 @ 12:33:17
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/



Postat av: Tresystrarnaijeans

Allt bra med dig idag då? (:

Söt blogg!

2011-03-18 @ 13:09:58
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...