Normi garn

Normi garn ska ju som jag sagt tidigare stänga. Jag var där en sväng igen häromdagen. Det var mer utplockat än förra gången men det fanns ändå en hel del saker kvar. En rulle svart manchester låg och viskade efter mig men jag nöjer mig (förmodligen) med mina sex meter jag köpte innan. Däremot hittade jag ett rödsvart ylletyg. Det, ett mönster och en sax fick följa med hem. Jag drömmer fortfarande om fodret som låg där på klippbordet dock. Men vad ska jag med grönt mönstrat foder till? Fast det var u så fint...

Kanske, kanske tar jag mig dit nästa gång de har öppet. Utan barn, utan stress. Vecka 14 och 16 har de öppet torsdag till lördag 11-14.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...