Onsdagssysslor

Alla andra kommeterar vädret så då får jag väl göra det med. För nej, det har inte gått mig obemärkt förbi att det är lätt snöstorm ute. Bara att gå ut och hämta kläder på sträcket uppmärksammade mig om det. Att sen gå ut i frocs påminde mig.

Så i dag är det innedag. Det innebär att jag faktiskt spenderat lite tid med att sy. Jag provar det där med att landa ufon alldeles själv. Vi får väl se om jag lyckas.

Mattan jag tog från Danilla i helgen har nu kommit på plats med. Det vill säga: hallen är skurad, mattan dammsugen och sprayad med Urine off. I fall att. Katten Saga har säkerligen gnidit sin bajsrumpa mot den och det är inte ett beteende jag vill att åra katter ska lära sig.

Tyko har precis matats och sitter nöjd i sin gåstol. Med andra ord fortsätter städningen.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...