Utan kappa

Jag hämtade ut min kappa i går på posten. Och jag grät en svätt. Min kropp och kappan är inte alls överens. Så nu får jag försöka hitta en ny. Jag har några kandidater.


Kort sagt är jag ute efter en svart trenchcoat med volanger. Den från Bik bok är ju dock utan volang men verkar ok i övrigt. Jag misstänker att den hos Cellbes är alltför lik den jag beställde. Den rosa som Topshop har är just det; rosa. Kavajen från Yesstyle är nog för kort. Milanoo är ju mest lolita så risken är att man ser utklädd ut. Allra, allra helst hade jag velat ha en sån här som Bik bok tidigare haft. Hade jag varit lite mer modeintresserad hade jag redan haft en.

Kan inte nån bara hitta en åt mig? En som är perfekt. Det är nu jag vill ha en personal shopper. Eller egen sömmerska. Nej, jag syr ingen själv. Det orkar jag inte. Det är trots allt en vårjacka jag ska ha, inte höstjacka.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh den från TopShop är löjligt fin om det inte hade vart för att den är hemskt puderrosa :/

2011-03-29 @ 22:28:25
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...