Färdig - på fler än ett sätt

Vad fick vi gjort till slut då?
  • Besiktigat bilen (tre fel som måste åtgärdas)
  • Jobbat
  • Fått ungarna till min mor
  • Sytt klart kavaj
  • Klippt hår (inte mitt, aldrig mer mitt)
  • Kört mannen till Säve (eller; han körde sig själv och jag körde hem mig igen)

Min förhoppning var att komma hem innan 21 så att jag ändå skulle hinna med Revenge. Men nej. Lika bra är det; jag ska packa rekvisita inför morgondagens fotografering. Borde orka fixa håret men inte det heller.

 

Jag mottog meddelande om att Peter klarat sig igenom säkerhetskontrollen i alla fall så nu är han på väg till Polen och allt vad det innebär. Och jag kom inte ens på nåt som jag vill att han ska köpa med sig hem. Laxkabanoss håller sig nog inte i handbagaget.


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...