Mot sommaren

Jag är redo för beach 2012, det bevisade jag redan för ett par veckor sen när jag var på Hagabadet. Det innebär att min baddräkt fortfarande passar. Så för att fira detta måste jag ju ha lite nya kläder. Det är en sak jag kör i år; detaljer. Dragkedjor, knappar, whatever.

Exempel ett: shorts från Gina Tricot. Jag kan dock inte bestämma mig om de ska vara svarta eller röda. Kanske både och.
Exempel två: kjol från samma kedja. Med dragkedja.
Exempel tre: linne från Lager 157. Dragkedja igen, på samma ställe som kjolen. Fast på ryggen och inte på rumpan. Ja, ni fattar.
Exempel fyra: samma byxor som jag har. I fler färger dock. Mina är inköpta på Vero Moda men Mandel duger gott. Nu blev jag dessutom sugen på ett par andra byxor som jag hittade hos Mandel.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...