Ny kurs, nya möjligheter

I fredags avslutades kursen Textproduktion 1 med tentan som hade deadline 23:59. I helgen har jag tänkt mycket lite på skolarbete öht. Mest för att försöka förneka kursen som börjar i dag; Tekniker för webbdesign. På dagens föreläsning blir det XHTML med tillhörande övningstid. Den här gången får jag nog sitta utan Kim på labben; hon kan ju redan sånt här. Tänk om man kunde säga så. Å andra sidan satt jag på labbarna under Photoshopkursen med; man lär sig alltid något. När man väl tagit sig till skolan kan man lika gärna vara kvar.
 
Så dagens lektion börjar klockan 13 och fram tills dess ska jag se om jag förstår något av kurslitteraturen. Med tanke på hur halvdan javascriptboken var har jag inga höga förhoppningar.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...