Rätt så effektiv ändå

I går rotade jag fram barnens tomtekläder; de skulle ju på tomtefest i dag (dagmammornas variant av lussefirande). Peter var i väg och köpte sista julklapparna till barnen. När barnen somnat packades således dessa in. Inget onödigt filmtittande blev det heller utan direkt i säng.
 
På morgonen vaknade jag av en ledsen Tyko. Han har sovit lite halvdant på sistone. Klockan var ändå halv sju så vi gick upp och tittade på diverse luciatåg på tv.
 
Barnen lämnades på festen och hem for jag igen. För att bråka med diverse inställningar i Eclipse. Nu har jag nog fått ordning på det så nu blir det html och css resten av dagen. Så duktig och kontruktiv ska jag vara. Om jag mot förmodan tröttnar kan jag alltid gå ut och hämta in ved. Alternativt städa i garaget. Vilket inte lär inträffa.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...