Bra utbud

I går tog jag en chansning och gick in till djuraffären bredvid jobbet. Det är ytterst få djuraffärer jag varit i som faktiskt har Cat´s Best Öko Plus. Och om de mot förmodan har det så är det bara tio liters säck. Hur långt räcker den med tre katter? Inte särskilt. Inte ens Animail (fd Foderbilen) har 40 liters. De om någon borde ju ha storpack tycker jag.

Men. 84:ans zoo hade minsann. Öko Plus. Stor säck. Med rabatterat pris dessutom. Nu när man kör bil till jobbet är det ju inga problem att handla hem saker; det var lite värre när det buss och cykel som gällde.

Så nu har Karl och jag städat ur kattlådorna och fyllt på med ny och fräsch sand. Otto är dock lite missnöjd över att vi är tillbaka på Olivers mat; skräpmaten jag köpte i brist på annat var klart att föredra. Så ja; Olle ska snart iväg på fat camp igen. Runda bullen...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...