Giv mig styrka

Varför ska det alltid vara så intensivt att klippa äldsta sonen? Det skriks och gnälls och det är sällan han sitter still. Det gör ont, det kittlas och det kliar. På honom. Allt medan jag känner frustrationen växa.

Jag vet inte hur länge vi bråkade i dag men han blev snygg till slut. Utan några jack nånstans. Efteråt var jag inte särskilt sugen på att klippa mer men nu är även Tyko friserad och det var en fröjd i jämförelse. Just nu badar pojkarna och sen ska Peter klippas. Om jag har tålamod ska även katterna badas; de luktar lite unk. Allt medan jag njuter av mina nytvättade dreads och min smörade kropp. Ja, jag inbillar mig att det är spadag.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...