Denna dag

Om man bortser från det fula felet så har dagen artat sig ganska bra; förkylningen är på väg bort, barnen har varit ovanligt glada och vi har fått ett par saker gjorda. Till det negativa hör att hårbotten kliar som om det bodde nåt där. Jag ska åtgärda det när Peter kommer hem dock. Hjälper det inte med vinäger så blir det galltvål. Sen måste jag införskaffa nytt vax; håret ser inte klokt ut just nu. Kanske blir det en sväng till Lush för införskaffande av vettigt schampo och hennafärg.

Som kompensation för saker jag inte kan påverka ska jag köpa mig lite lycka; nya schabloner till naglarna och insats till handväskan. Att jag sen måste lägga en massa pengar på kattmat, kattsand och kattvård är en annan sak.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...