Hjälp!

Ok. Jag försöker bli klokare och lära mig fler och fler saker. Men nu har jag fastnat.

Vad innebär "grundläggande kunskaper i webbdesign, databehandling och kommunikationsförmåga"? Menas det t ex att jag kan ändra designen på min blogg? Att jag kan hantera datorn eller informationen i den? Att jag kan kommunicera med andra (och därigenom gör sociala fobin det kört för mig)?

Nästa fråga: Vad ska man med UX-design till? Vem gör vad med det? Det verkar spännande men luddigt. Jag snubblade över Emilia Blom när jag googlade men fick alltför mycket Halebop-känsla där så jag ryggade snabbt tillbaka. Ledsen; men Halebops reklam har för alltid förstört den typen av skisser.

Jag som hade full koll på mina planer.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...