Ännu en dag till ända

För en gångs skull hade vi sovmorgon. Tyko är kvar i Vara och när Karl går upp på morgonen sitter han mest och leker för sig själv. Så vi gick inte upp förrän strax innan tio. Vilket var skönt med tanke på hur lång onsdagen var.
 
Familjen Larsson kom hit nån gång efter tolv och åkte hem vid sjutiden. Vi har hunnit med fika, grillning, bad i pool (för barnens del) och en massa chill. Nu är jag lite matt och funderar på att antingen klämma lite på högtryckstvätten eller läsa lite. Det ges alldeles för lite tid till läsning när man har barn/hus/semester.
 
I dag var det dessutom West coast riot och sittning i Borås. Jag dissade båda dock. För vem orkar egentligen göra något när det är så hiskeligt varmt? Det där jag sa tidigare om shorts har i alla fall slagit in; jag lär inte klä mig i något annat om det ska fortsätta så här. Kanske baddräkt.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...