Present till mig själv?

Jag var helt inne på att göra ett par dermal anchors om jag blev antagen till skolan. Och det blev jag ju. Efter att ha läst lite om det är jag tveksam. Och till en början kände jag inte att jag ville pierca mig heller. Så jag har letat fina saker att unna mig i stället. Bland annat en och annan klänning, en playsuit, en tröja eller två och en piffig topp (som vore fin till den där kjolen jag tänkt skaffa vilken dag som helst).
 
När jag nu satt och surfade strunt funderade jag om jag inte ångrat mig. För visst vore den här staven fin i vänster öra, ovanför alla ringarna? Då binds det svarta och metallen fint ihop. Eller så svamlar jag för att ursäkta en ny piercing i örat. Och suget efter bröstpiercingar och en triangel vaknade igen. Attans, jag som trodde att det försvunnit.
 
Så frågan är; privat skönhet eller publik skönhet?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...