Form före funktion?

Jag vet att jag tjatar. Men jag är nästan framme vid ett beslut. Ett par frågor bara.
  • Är Zenbook värd 3000:- mer än 13-1000eo?
  • Är design vilktigare än hårddisksstorlek?
  • Är USB 3 ett måste? Och likaså nätverksanslutning?
  • Måste jag fastna för den illrosa som inte verkar finnas på de "vanliga" ställena?

Alltså; jag trodde att jag bestämt mig för Zenbook. Men just den illrosa verkar lite svår att få tag i. För inte betalar jag mer för att det är en annan färg. viktigt är det inte. Däremot är det den stora prisskillnaden som får mig att tveka (tänk vad många dermal anchors jag kan göra). Alternativet till Zenbook är en HP som är motsvarande eller en Acer som har dubbelt så stor hårddisk men ingen USB 3 eller nätverksanslutning. Jag vill inte förlita mig till trådlöst. Jag har å andra sidan sett att det finns nån adapter men funkar det på alla datorer?

 

Jag börjar mer och mer förstå de veliga kunderna vi har på jobbet.


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...