Uppåt väggarna

Det börjar klia i fingrarna igen. Det närmaste projektet är lekrummet. Med andra ord ska skolbänken målas om och stolarna likaså. Jag blev sugen på att göra något liknande det Bambula gjort med sina stolar. Den här gången ska jag dock testa sprayfärg; jag och vanlig snickerifärg kommer inte så bra överens; det såg vi förra gången på skolbänken.

Sen är jag på jakt efter plancher till väggarna. Jag försöker hitta något med flygplan (surprise!). Det verkar dock vara svårare än jag trodde. Om man vill ha fina flygplan alltså. Så jag ser mig om efter andra motiv. Då är det plötsligt mycket lättare. Jag sitter t ex och dregglar (bokstavligt talat) över Knåådas fina bilder. Sen är ju Signerat fullt av talangfulla människor som spottar ur sig vackra ting.

Hittills funderar jag över följande motiv:

Givetvis hittade jag ett par som hade passat i syrummet. Eller vad sägs om I belive in och Clothes? Det blir nog en Cirkus till hallen i alla fall. Det där med show känns väldigt passande.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...