Missat finska timmen

Det där med dagstidning är inget för mig. Inte ens när den kommer varannan dag. Nu sitter jag återigen och läser Göteborgs Fria tidning och grämer mig över att jag missat en massa kul kultur. Ja, det är kulturdelen som intresserar mig. Endast. I övrigt är tidningen lite väl röd.

Så var vad det den här gången? En liten annons från Angereds bio om The sixpack-movie (Pussikaljaelokuva). Som turnerar runt och endast visades i torsdags. För det är ju förra veckans tidning jag läser.

Jag kan trösta mig med att Laurie Simmons fotoutställning på Göteborgs konstmuseum pågår till 20 maj så den hinner jag i alla fall med.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...