Status: andas lättare

För att matcha min nya design måste jag ju nu göra längre inlägg. Korta, simpla rader passar sig helt enkelt inte. Fast det är ju sånt jag är bäst på. Så kanske kommer det fler bilder, för att fylla ut lite tomrum så att säga.

Jag var tillbaka på jobbet i dag. Egentligen är jag inte helt frisk men efter Panodil, Ipren, Nezeril och Acetylcystein stod jag upp och fungerade något sånär som en normal människa. Vi får hoppas att denna natt inte blir lika illa som senaste; jag vaknade flertalet gånger och tänkte att jag borde gå upp och ta nån medicin men vem orkar? Så i stället låg jag och vaknade ett par gånger i timman av att inte kunna andas. Det är skönt att Peter och jag känner varann så pass väl att det är ok att snörvla, slemma och snora.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Efter flertalet avsnitt av New girl och Mad love kan jag konstatera att den första är klart mycket roligare än den senare. Snyggare och roligare tjej. Om det nu är det viktigaste när man ser komediserier. (Allra helst hade jag tittat på Alcatraz men Tyko somnade först för en halvtimme sen så det var ju inte att tänka på. Karl är i alla fall i Vara med min mor.)

Blev det långt nog?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...