Textat

Jag hade planer för den här dagen, det är säkert. Men så vaknade jag och hade en mage som var allt annat än med på de planerna. Det resulterade i att jag inte fått något vettigt gjort i dag överhuvudtaget. Eller ja; jag fick iväg ett mail till Arbetsförmedlingen om att göra en intervju i alla fall. Vi får se vad de säger.
 
Jag har i alla fall knåpat ihop lite grann av nyhetstexten baserat på intervjun med Camilla. Det känns dock som att det saknas en motpol, någon som kan bekräfta det Camilla säger. Så vi hoppas att någon på Arbetsförmedlingen har tid över för mig.
 
I går fick jag resultatet på den teoretiska delen på fotokursen; VG. Med andra ord har jag numera 15 hp med högsta möjliga betyg.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...