Inte så illa ändå

Nu avslutar jag den här dagen. Jag vill nog påstå att det varit en ok dag. Camilla lärde mig Javascript (eller ja; hon skickade en länk som gjorde att jag förstår bättre). Således satt jag även med på dagens föreläsning. Även om jag inte förstod så värst mycket så löser det sig nog. Dessutom fick jag min första laborationsuppgift godkänd i dag. Även om jag är lite besviken; ett VG hade suttit bättre. När jag tittar på bilderna så här nån vecka senare förstår jag dock lärarens kommentarer om dem. Nu gäller bara att få VG på nästa laborationsuppgift plus inlämningsuppgiften så tordes jag landa på ett VG i alla fall. Om det nu är viktigt. 
 
Och tro det eller ej men jag har faktiskt fått en del gjort med inlämningsuppgiften i dag. Det känns som att det flyter på i alla fall. Målet är nu att fixa klart labben i morgon i skolan och sen bli klar med teorin hemma på kvällen. Peter ska ju på fotboll så vem behöver vara social?
 
Som om det här inte vore nog så har jag minsann lagat mat! Åh jo; först lagom avancerad lunch med varma mackor, sedan fixade jag laxsidan som låg i kylen och väntade på mig. 1,6 kilo var den på så det blev hela sju lunchlådor av den. Recept? Dessutom är jag så pass skitnödig att jag föredrar mathavre och dylikt så det blev rött råris till. Och "egenodlade" groddar. Heter det kanske egengroddade groddar? Whatever. Nu sova.
 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...