Pest eller kolera

Så var det dags igen. Om två dagar ska texten vara inskickad och jag orkar inte sitta och skriva. Men om jag inte skriver måste jag göra något annat. Som att titta på det där med programmeringen. Äntligen vet jag vad innebörden av pest eller kolera innebär. På riktigt. Det är en vetskap jag gärna hade varit utan.
 
Det är inte så illa som det låter. På något sätt har jag lyckats knåpa ihop över 1000 ord och det ska vara 700-900 ord. Och då har jag inte ens med någon diskussion ännu. Det är ju bara 2,5 poäng av kursens 7,5 som hänger på det här.
 
Nu blir det paus i alla fall. Det är ok; larmet har pipit och således har 45 minuter gått. Nu rast i en kvart. Jag misstänker dock att jag plötsligt måste plocka ur diskmaskinen, köra en maskin tvätt och städa kattlådor. Och den där artikeln i Ny Teknik kommer plötsligt vara oerhört intressant!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...