Hur går det med tentan?

Jag tyckte ju att jag var smart som ordnade med en studiehörna. Just nu är det dock alldeles för kallt för att sitta i sovrummet. Således eldas det i öppna spisen och jag sitter och pluggar i soffan. Med resultatet att jag finner mig själv fulsurfandes, slösurfandes och annat dumt som innefattar internet. Nackdel med att ha en webbaserad utbildning; jag måste ju ha internetuppkoppling. Annars hade det bara varit att stänga ner nätverket och faktiskt bara plugga.
 
Men jag erkänner; nu har jag ju fått pappersvarianten av böckerna, jag har lyssnat färdigt på föreläsningarna och ska egentligen bara samla ihop ett par uppgifter. Sen är tentan klar. Det vore trevligt om den blev klar i dag. I grova drag i alla fall så att jag bara kunde putsa lite i morgon. Jag vill inte vara sån som skickar in sista dagen, en kvart innan deadline. Söndag, kvart i midnat vet ni mao vad jag gör...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...