Jag har inte tiiid!

Nu skulle jag egentligen suttit i skolan och diskuterat design patterns och sånt där. I stället? Jag sitter hemma i soffan med bihålor och näsa fulla med grön gegga. Trots Panodil och Ipren vill inte värken i kroppen försvinna riktigt heller.
 
Men jag har inte tid att vara sjuk. I dag skulle vi hållit på med projektarbetet (går som tur är att göra en del via datorn, kan ju chatta med min projektgrupp om det skulle vara så). I morgon börjar bokmässan och då har jag en del seminarier inplanerade. Och montervin, icke att förglömma. På fredag är det tänkt att vi ska plugga lite till och så hade jag hoppats på att hinna med syfestivalen i Borås. På lördag börjar höstmarknaden i Sävedalen så då har jag lovat att jobba. På söndag ska Karl ha sitt kalas med alla barnen. Så jag ska hinna baka tårta, muffins och allt vad det nu var som Karl hade beställt.
 
Kort sagt; jag behöver en dunderkur som blåser bort alla elaka bakterier.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...