Uppoffringar

Ett förhållande handlar om att ge och ta. Oavsett vilken typ av förhållande. Ibland måste man göra saker man egentligen inte är så intresserad av och andra tillfällen får man avstå sådant man gärna hade upplevt. Så länge det sker på lika villkor kvarstår balansen. 
 
Så. I dag har jag gjort något som jag egentligen inte är så intresserad av. Jag har fått ställa upp. Då min man är som han är har han vissa intressen som jag inte delar men ändå uppmuntrar. Det vore tråkigt att ha en man utan egna önskemål och intressen. Jag har genomlidit smärta i ben och rygg i dag för denna man. Mitt tålamod har blivit prövat på många sätt. Den sociala fobin har ryckt och slitit i mina nertrådar men jag har överlevt.
 
Vi samlade med andra ord ihop familjen och åkte och tittade på cortége. Något varje människa som lever med en chalmerist troligtvis måste utsättas för. Årligen. Annars är det inte äkta kärlek.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...