Festivaldrömmar

Festivalkänslan har ännu inte lämnat mig. Jag planerar vilka spelningar jag inte får missa och funderar hur realistisk jag är. Det har redan släppts band till Amphi 2014 och två av dem står på min att se-lista. Förvisso spelar Hocico i Göteborg om ett par veckor men jag är inte så förtjust i Musikens hus som scen. 
 
Mest drömmer jag om mindre band på en scen i stil med den som var på Kompaniet. Bra band med bra scennärvaro. Icon of coil kommer till exempel för alltid vara det bästa jag sett där. De var bra nu senast på Amphi men ändå långt ifrån det jag upplevde för tio år sedan på Kompaniet. 
 
Det är nästan så jag överväger att titta på Festival igen. Mest för att drömma tillbaka till min första Arvikafestival där jag dessutom var med på inspelningen av nämnda film. Filmen i sig är inte den bästa men så är det väl med det mesta som är nostalgi. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...