Nästan där

Det må vara barmark, klappstress och magkatarr. Trots det, eller kanske på grund av det, känner jag ändå julstämning. Jag går och nynnar på julmusik och nog pirrar det lite i mig när jag tittar i påsarna med klappar. Inte bara när jag ser sådana med mitt namn, utan även när jag tänker på hur den som får paketet ska reagera.
 
I går skrev vi klart julkorten. Räkna inte med att de kommer fram innan jul bara. Barnen blir svårare och svårare att fotografera tillsammans. Det klagas på klädval, att granen sticks och att det är varmt. Samtidigt ska den yngsta fram och titta på resultatet av varenda bild. Så man får väl ta det för vad det är; en skev bild av familjen Pantzarvagn.

Kommentarer
Postat av: Emma- Julkalender på bloggen!

Vinnaren från lucka 22 är dragen, kicka in och se om det blev du, Var gärna med i dagens lucka :)

2013-12-23 @ 09:01:10
URL: http://princessemma.blogg.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...