Totalt ointresse just nu

Ska jag behöva börja dricka kaffe för att ens hålla mig vaken? Jag är sjukt trött på kategorisering som ämne just nu. Jag ska lyckas kräkas ur mig 500 ord och inte ens det lyckas jag med. Jag tappar tråden hela tiden. Intresset försvann för längesedan. 
 
I går var jag i skolan hela dagen, trots att det inte var någon föreläsning. Vi hade lab med Wordpress, något jag kunde göra hemma. Om jag ens hade behövt det egentligen. Ändå kände jag inte att jag fick något som helst gjort. Jo; jag lånade lite nya böcker. Information om kategorisering och organiseringssytem är dock knapphänt. Kurslitteraturen är inte särskilt upphetsande (för få bilder!) och inbjuder inte till läsning. 
 
Deadline på uppgift två är på söndag och uppgift tre är på onsdag. Helst hade jag klarat av båda i dag, senast i morgon. Uppgift tre tror (hoppas) jag är lättare i alla fall. Den handlar om något som är intressant i alla fall, även om kurslitteraturen drar ner en där med. 
 
Tillbaka till tekoppen och studierna. I dag får bröderna Winchester överleva utan mig. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...