Ursäkta eventuella stavfel

Jag får tänka extra mycket och extra långsamt för att jag ens ska kunna bli förstådd. Lite mycket vin blev det under  Melodifestivalen. Det är ok; just nu sover hela familjen förutom katter och jag. Katterna vågar jag inte svara för men jag själv tittar på gaygala och innerst inne har jag nog ett sug efter flatklubb och drag queen-show. Har jag tappat bort mig själv i mitt svensson-liv? Mitt i allt barnafödande glömde jag bort alla sexiga, starka kvinnor som jag tidigare vakade över.
 
Vem vill gå på Gretas med mig? För visst är det fortfarande Gretas som gäller?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du skulle följt med till efterpingel på Beebar igår helt enkelt! Bee är det nya Gretas ;)

Svar: Efterpingel? Är det nåt nytt eller? Men ja, efter en titt på qx.se förstod jag att det är Bee som gäller.
Mari

2013-02-10 @ 12:12:00
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...