Resultatet av gårdagen

I går åkte vi till Vara. Planen var att byta bromsrör på min mosters bil. Efter lite muttrande och en sväng till Skövde för fler verktyg konstaterades det att det inte skulle bli något mekande på kvällen i alla fall. Ganska trött gick jag och la mig vid nio. Somnade gjorde jag inte förrän några timmar senare och vaknade gjorde jag alldeles för tidigt. Det var omöjligt att sova skönt i bäddsoffan och ryggen är värre än vanligt nu. 
 
Det blev inte mycket mekande på förmiddagen heller. Vi tog (missnöjda) barn och åkte hem igen. Enbart för att laga mat, diskmaskin och bilbana. Eller ja; Peter hade beställt varvräknare till bilbanan, inte så mycket att laga egentligen. För ett par timmar sedan kom min mor och hämtade med sig barnen. Så jag hoppas att kunna plugga ostört både i dag och i morgon. 
 
Tentan på tisdag känner jag egentligen ingen stress inför. Värre är det med projektuppgiften. Deadline är om 13 dagar. Ingen press. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...