Väck mig om ett par dagar

Behöver jag ens säga att jag inte ville gå upp i morse? Att jag inte ville göra frukost, klä på mig och barn för att sedan lämna barnen hos nya dagmamman. Att jag inte ville sätta mig och plugga inför tentan som är i morgon. 
 
Nej. Att återgå till vardagen var jag inte riktigt redo för. Kan ha att göra med vinet jag drack i går kväll. Eller att vi satt och tittade på Dollhouse alltför sent. Eller att jag hade grymt svårt att somna. Eller att när jag väl somnade vaknade av en skrikande Tyko som sedan sov resten av natten i vår säng. 
 
Just nu ska jag försöka lära mig pseudoklasser och pseudoelement. Fast lite over kill är det kanske i det här läget; jag satsar mest på att bil godkänd i den här kursen men visst är ett VG trevligare. Så förhoppningsvis fastnar pseudo litegrann i alla fall. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...