Vem försöker jag lura?

I går kväll var min plan att faktiskt åka till skolan i dag. I morse var planen densamma. Tills jag tittade mig i spegeln och insåg att jag mådde sämre än jag såg ut och då var ändå näsan röd, ögonen svullna och håret matt och trist trots tvätt. Så vi är hemma och kurerar oss och kör en heldag i morgon i stället. Deadline på exuppgift 1 är på fredag och jag vill helst inte sitta sista dagen med det. 
 
När jag säger att "vi" är hemma i dag så menar jag det för övrigt; Peter ligger och frossar (i feber, inte mat) i ena soffan och Tyko sitter och spelar spel i andra soffan. Karl lyckades tillfriskna under helgen i alla fall. Nu ska vi se om vi inte kan komma på nån mat vi orkar laga och äta. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...