Det går bra nu

Dagen inleddes med en sovmorgon till strax efter sju. Sen var det bara att gå upp och städa, ungen ville ju inte alls ligga kvar i sängen. 
 
Jag och Camilla hade en dejt i stan på agendan. Först smet vi in på Bokia för ett par av Per Gustavssons kungliga böcker. De är just nu med på bokrean - 49 spänn stycket! Sen blev det en lunch på en av långgatorna. Och ja, det var ett tag sen jag var i stan (den Riktiga staden). Det kändes lite hysteriskt med en massa folk och spårvagnar överallt. 
 
Tanken med dejten var att vi skulle på Think big-loppisen. Jag var väl inte på loppishumör egentligen och orkade således inte rota bland sakerna. Annars kunde jag nog fyndat något. Camilla hittade en klänning ganska omgående. 
 
Efteråt hämtade Daniel och Julia upp oss och körde mot Hindås. Camilla övergav försök till att hjälpa mig med JavaScripten och överlät det åt Daniel direkt. Lika bäst. Och det gick över förväntan vill jag nog säga. Evig tacksamhet och allt sånt där. Lovar att baka något riktigt gott till nästa gång (för en nästa gång lär det bli). 
 
Nu: melodifestival. Andra chansen är tyvärr rätt trist. Inga nyheter och bara halvdana bidrag. Peter röstar på den som har mest genomskinlig klädsel. 
 
Instagram
 
Bildbevis snott rakt av från Camilla

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...