Ständigt dessa skor

I går tog jag en promenad på stan (ja, Borås benämns så ibland med). Tanken var att jag skulle hitta ett par nya skor. Ida fyndade på Lindex, Mia hittade saker på Åhléns och Frida föll för ett par skor på Scorett. Alla hittade saker utom jag. Så i dag tog jag en långlunch och gick till Knalleland med Deichmann som mål. Jag hade spanat in både det ena och det andra på deras webbplats. 
 
Väl där hittade jag inte några av de skor jag spanat in. Eller så fanns de inte i min storlek. Däremot hittade jag ett par tygskor. Med matchande väska. Inte riktigt det jag var ute efter, eller behövde. Så jag gick vidare, utan nya skor. Jag smet in en snabbis på Gina Tricot. Och blev kär. För ni har väl inte sett finare skor? Lite små i storleken och de hade inte större än 39 så det blev inget köp där. Men troligtvis klickar jag hem dem redan i kväll. 
 
Nu kan jag dessutom säga att det troligtvis var lite knapert utbud på Scorett i Borås; på webbplatsen hittar jag massor av fina skor, bland annat de där Rieker-skorna jag klämde på för ett par månader sedan. På rea dessutom!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...