På Ebay hittar man allt man inte visste att man måste ha

Jag var helt inne på att jag skulle ha ett par Palladium Pampa Parade. I skinn. Snyggt och praktiskt. Nu visar det sig att det är en utgående modell. Hur lyckas jag? 
 
Jag har hittat ett par på Ebay. Finns i både svart och brunt. Det är ju svart jag vill ha men då är alternativet en storlek större än normalt. Eller bruna i rätt storlek. Men egentligen är det inte den typen av skor jag borde köpa nu. Med tanke på hur fötterna svettades i mina vanliga sneakers häromdagen då det var runt 18 grader. Så jag hittade (så klart) ett alternativ. Ett par låga Palladium. Inte de vanliga utan ett par Game Cash. Annars får det bli ett par Baggy i skinn. Plus ett par svalare när det är riktig sommar. Kanske ett par grålila Oxford? 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...