Tecken på stress

Om man bortser från tecken som är typiska vid stress (magkatarr, stressutslag och annat skoj) så har jag ett återkommande problem. Jag förkortar min deadline. Japp. Det är inte första gången jag stressar upp mig ett par dagar innan inlämning och säger att "I morgon ska det vara klart". Men det stämmer inte. Jag har i flera dagar varit övertygad om att deadline för projektarbetet är i dag 23:59. Så fel jag har. Det är i morgon 23:59.
 
Nu har jag dock petat färdigt i min kod och har en rapport på 3000-3500 ord att skriva, med korrekta hänvisningar till kurslitteraturen. Jag har en bra grund. Jag är lugn. Det går bra. Jag hinner. Det finns alltid möjlighet för komplettering. 
 
Så jag prokrastrinerar lite i dag. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...