Pausbild tack

Jag dör lite inombords. Varje fras du säger till mig får mig att krympa och tycka mindre om mig själv. Oavsett om det är med avsikt eller ej. I dag är en dag då jag vill gråta om du så säger att färgen på grisdräkten inte är riktigt gris. Så hur känns det då när hårfärgning misslyckas, lister vägrar målas ordentligt, barn trotsar, middagsplaner faller och det i största allmänhet känns som dålig stämning? 
 
Jag kommer troligtvis hitta på undanflykter för det mesta en tid framöver. Mest för att mitt inre förmultnar likt de bruna löven på marken. Jag återkommer med nya krafter lagom till första snön. Eller första krokusen, beroende på vad som kommer först. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...