Rapportskrivning med litet feberbarn

Att skriva på rapporten till examensarbetet är svårare än jag trodde när man har barn hemma. I går hann Tyko knappt vara en timme hos dagmamman innan hon ringde och sa att han hade feber. Så nu sitter vi här; jag med rapportskrivning och Tyko med Super Mario. Det hade väl gått bra om han inte ville att jag skulle vara med och kommentera allt som sker i spelet bara. 
 
Förhoppningsvis är han feberfri i eftermiddag och kan gå till dagmamma i morgon. Jag tror att både han och jag behöver det. Resten av veckan blir nog inget gjort; helgdag på torsdag innebär att hela familjen är hemma och på fredag har Peter tagit semester. Vem vill (och kan) sitta och plugga då? 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...