Peppande betyg

Just nu läser jag ju textproduktion. I onsdags var deadline för texten i lättläst. Jag var grymt orolig över den då jag kämpade ordentligt med att få till det. Redan i går var den rättad och betyget blev VG! Det peppar oerhört för att man faktiskt ska fortsätta. Jag har ju av någon anledning fastnat för det här med tillgänglighet. Kanske borde jag fokusera ännu mer på lättläst och klarspråk. Klarspråk är nog mer min grej egentligen, men för den personliga utmaningen borde man ta det yttersta. 
 
Tack vare bedömningen av den uppgiften, är jag lite kluven inför nästa. Då får vi välja själva vilken typ av text vi vill skriva och sedan publicera och sökoptimera texten. Jag tänkte ju skriva en artikel men kanske borde jag testa en lättläst variant. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...