Animerat

Senaste hemtentan blev till slut klar. Jag fick in den i tid, inom ramarna dessutom vad gäller omfattning. I måndags höll vi seminarium och det gick väl rätt bra. Jag tyckte att jag var förberedd men kände ändå att jag missade mycket av det jag ville sagt och gick lite för fort fram. Det är ok; filmen var det viktigaste. Och den blev jag rätt nöjd med.
 
Efter det har jag jobbat med sista inlämningsuppgiften. Jag hade hoppats på att det inte skulle vara så mycket mer programmering i kurserna men det här var den sista. Lite actionscript på grundnivå. Det ställdes inte så höga krav på uppgiften heller. I går skickade jag in och på morgonen i dag hade den redan godkänts. Tänk om alla lärare vore så snabba i rättningar...
 
Så: animering ett och två. Gissa vilken jag är mest nöjd med.
 
Nu ska jag återgå till informationsjuridiken. Jag missade ena seminariet och ska därför skicka in ett arbete om boken Allt ditt är mitt: fildelning, upphovsrätt och försörjning. Låt oss säga att jag tillhör en av kritikerna till boken så det är i alla fall ett arbete jag ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOW!

Svar: Som i "snyggt", "otroligt att du lyckats få ihop nåt" eller "vilken imponerande lärare"? Eller vill du bara åka på Way out west?
Mari

2014-01-17 @ 18:41:45
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Camilla

Snarare WOW som i "sjukt snyggt! Faktiskt!" Och ja det är meningen att "faktiskt" ska läsas med viss förvåning i rösten.

2014-01-17 @ 22:54:41
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...