Som vanligt alltså

I morgon är det deadline (vad heter det egentligen på svenska?) på hemtentan. Animationen är så gott som klar, nu är det den teoretiska delen kvar.
 
Som vanligt när jag får i uppdrag att skriva si och så många tecken/ord/sidor, oroar jag mig för hur jag ska lyckas få till, som i det här fallet, minst två A4-sidor. Jag ska berätta om designval, designprocess och diverse gestaltlagar.
 
Till en början satt jag bara och stirrade på skärmen. Klistrade in instruktionerna, fixade lite med strukturen. Nu sitter jag plötsligt med sju sidor och vet inte hur jag ska korta ner det. Jag är inte ens klar med allt jag ska ha med. Fem sidor var max.
 
Så allt är som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Marta

Skulle du vilja vinna ett presentkort att handla smink & hudvårdsprodukter för? Kika då in på min blogg!

2014-01-16 @ 20:09:09
URL: http://www.nattstad.se/martamazij




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...