Nu är det allvar

Det har varit löjligt tyst här, jag vet. Förra kursen tog mer tid än vad jag trodde. Kanske berodde det på grupparbete, kanske berodde det på att när jag väl hade fritid, ville jag inte spendera den vid en dator.
 
Jag kan inte lova att jag blir aktivare på att skriva här nu, snarare tvärtom. I måndags började den avslutande kursen. Så nu är det examensarbete fram till juni som gäller. Vi inleder med kräkigt barn, man som jobbar över och feber för egen del. Dessutom vabbar min kund. Visst låter det fint att benämna Camilla som kund! Vi löser det genom att använda Internet som kommunikationsmedel. Närmare bestämt Hangout. Fast jag är lite besviken som på så sätt missar alla godsaker som Camilla lovade att vi skulle stoppa i oss på första officiella mötet. Jag får väl baka något gott och trycka i mig hemma i min ensamhet. Och lägga upp resultatet i varenda socialt media; annars har det ju inte hänt.
 
Examensarbetet då? Jo, jag ska bygga en webbplats. Som jag ska fylla med innehåll. Så det blir grafisk profil, textproduktion, fotografering med tillhörande redigering, kodning och eventuella grafiska element om det blir tid över. Moahaha. Som om det blir tid över!? Ja just ja; det ska skrivas en rapport om det hela med. Som säkert går att hitta i BADA efteråt.
 
Kort sagt: jag har absolut inte tid för bloggen nu. Jag ska dela på barn som bråkar, dela på katter som bråkar och skriva en projektplan som ska vara inne på måndag. Hej magkatarr!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...