Min arbetsplats.

I dag har jag rensat på mitt skrivbord. Jag har tagit tag i alla noteringar och anteckningar jag gjort om mitt examensarbete och strukturerat upp allt. Just nu går jag genom en del av litteraturen och skriver ner det som kan vara relevant för rapporten. Sedan läggs böckerna i en hög som ska tillbaka till biblioteket. 
 
Det är rätt skönt att bara rensa undan en massa saker. Att göra som figuren i Anslagstavlan, om någon minns den. Det är trots allt ett par saker som jag är helt klar med. Visitkort är beställda, då finns det ingen anledning till att ha pappersprover liggande på skrivbordet. Ner med dem i en mapp. Helst hade jag velat ha ett skrivbord med hängmappslådor. Eller ännu hellre; ett arkivskåp. Snyggt och praktiskt. 
 
Tyko är fortfarande hemma. Just nu sysselsätts han med Nalle Puh och hans vänner. Det känns inte helt hundra men något måste jag få gjort. Annars stressar jag sönder mig. Och kanske hjälper det lite med ett städat skrivbord. 
 
 
Önskar att jag kunde säga att mitt skrivbord såg ut så här. Det är så långt ifrån man kan komma. Tänk snarare stooor temugg, gammalt godispapper, kurslitteratur lite överallt och pappershögar som ska tas itu med sen
 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...