Hemtenta pågår

Tentavecka framkallar en viss känsla (och då menar jag inte den att jag ständigt behöver gå på toaletten på grund av stora intag av te). Jag är stressad men peppad. Det flyter på och jag ser resultat på mycket kort tid. Det är intensivt och jag gillar det. Lite mindre då jag sitter med två större hemtentor samtidigt. Den första är tack och lov nästan klar; teoridelen blev precis färdig och strax ska jag korrläsa och justera den praktiska en sista gång. Deadline i morgon men jag vill vara klar så fort som möjligt så jag kan påbörja nästa. Sen kan jag faktiskt inse att jag sovit skitdåligt och ta igen det innan jag från och med måndag ska gå upp halv sex och jobba. Just nu vågar jag inte gissa vilket som kommer vara mest uttröttande, studier eller jobb. 

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...