Plast

Jag glömde ju nämna ett partaj på listan; Tupperware-partyt som var i går kväll. Det var en i sygruppen som anordnade det, lite som avslutning. Och tro det eller ej, jag shoppade faktiskt något! Men jag var så där praktisk småbarnsmor så det blev droppsäkra muggar till vuxna och en droppsäker pipmugg till Karl. Så inga bunkar eller annat krafs. Trots att de andra nog hetsades av varann och köpte mer än de hade tänkt. Det är väl det Tupperware lever på. Men det är klart; flera av dem hade saker från 70-talet och kunde nu konstatera att de verkligen var så bra som det sagts. Personligen tycker jag att allt är så plastigt och fult... Numera hade de serveringsskålar och sånt men vem ställer fram plast när man har middag? Inte jag. Bara i brist på annat bättre i så fall.

Men trevligt var det. Trots att jag i dag är jättetrött och helst vill lägga mig och sova igen. Fast nu ska vi till Barnmedicin och ta allergiprover på Karl.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för din kommentar pa min blogg. Jag vill gärna fa lite mer input... Har du nagra idéer om vad som saknas i Göteborg när det gäller butiker och märken?
Vad är det som gör att du gärna skulle komma till en butik som jag beskriver...vad är det du saknar?
Tack!

2008-05-09 @ 12:25:23
URL: http://svenskdesign.webblogg.se



Postat av: Tiger

Hej!
Jag tänkte tipsa dig om en tävling på min blogg där du kan vinna en väska :) Gå in & kika om du vill! mvh /Janina, blogg.JaninasPortfolio.com

2008-05-09 @ 13:37:06
URL: http://blogg.JaninasPortfolio.com




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...